اسلایدر

متهم کردن مدیر شبکه

❀ ایران من ❀

من یک ایرانیم و افتخار می کنم که ایرانی هستم

 
 
"شهرام همایون" مدیر شبکه "کانال یک"،
 
ضمن متهم کردن مدیر شبکه "جم" به پولشویی در ایران گفت:
 
«شبکه جم دو بال دارد. یک بال در لندن و بالی دیگر در دبی...»
 

به گزارش رسانه ایران، وبلاگ "GEM ME TV" که به بررسی شبکه "جم تی وی" می پردازد در این رابطه خبر داد مدیر شبکه کانال یک با اشاره به نامعلوم بودن منبع هزینه های میلیون دلاری شبکه های جم گفته که "معلوم نیست هزینه های هنگفت نیم میلیون دلاری اداره ۸ کانال جم در هر ماه از کجا و چگونه تأمین می شود؟ شبکه ای که تمام هستی تاریخی و فرهنگی ملت ایران را مصادره می کند. برای نمونه در تمامی سریال های پخش شده در این شبکه مولانا را فردی اهل ترکیه و متعلق به این کشور معرفی می نماید."

شهرام همایون در پایان، پخش سریال ضد ایرانی حریم سلطان و تبلیغات جواهرات در این سریال را عاملی برای فعالیت های اقتصادی گروه جم معرفی کرد.

 

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید حجم کمی دارد

 


"دانلود"

 

 

لینک منبع خبر (سایت خبری رسانه ایران)

http://www.rasanehiran.com/vdcg.n9urak9ytpr4a.html

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 25 دی 1398برچسب:,ساعت 21:44 توسط masoud|